zaterdag 14 januari 2012

Gekregen!



Wat zou daar in zitten?.. Dit was nog een cadeautje wat ik kreeg voor mijn verjaardag van mijn zusjes..













Jaaa, dat mooie jurkje van Zara wat ik zo graag wilde hebben!








Dit rokje kocht ik van 1 van de Zara bonnen die ik kreeg voor mijn verjaardag,
afgeprijsd van 99,95 naar 39,95!



En toen had ik nog 10 euro over, daarvan kocht ik dit mooie witte blousje (vast voor de lente/zomer)
wat lekker luchtig valt.





Mijn zusje is vorige week een aantal dagen naar Londen geweest,
ze nam als cadeautje dit armbandje van Topshop voor me mee!


En ook dit t-shirt nam ze mee van de Primark,
haha, als grapje natuurlijk!




Ik heb alles dus eigenlijk gekregen!
Wat vinden jullie ervan?

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. lucky you!
    haha bieber shirt ;) nice hoor.

    xoxo


    http://by-les-and-es.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk jurkje en rokje, wat een korting trouwens! Veel plezier ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel!
    Jaa dat moet lukken hoor,
    vind het allemaal heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen