vrijdag 8 februari 2013

New in !







Onderstaande spulletjes hebben me in totaal 10 euro gekost, dat zijn nu leuke prijsjes ;) 
Het t-shirt zocht ik al erg lang en kwam ik een aantal weken geleden in Rotterdam terwijl ik dacht dat ik 'm niet meer zou vinden. De laarsjes kreeg ik nog van mijn vriendinnen voor mijn verjaardag en het kettinkje kwam ik ook heel toevallig tegen. 3 dingen waar ik ontzettend blij mee ben maar die me bijna niets hebben gekost! :) 




T-shirt van Yoko Ono uit de Zara sale.
Deze zocht ik al heel lang en kwam ik in Rotterdam tegen voor een klein prijsje.





Zara laarsjes


Een super leuk kettinkje van de Bijenkorf. Deze was afgeprijsd naar 3,80 !
Die moest ik natuurlijk meteen meenemen ;)



Want hij past perfect bij mijn Mucho Gusto jasje!






4 opmerkingen:

  1. Je jasje is zo mooi he! Vind je laarzen en ketting ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :D
      Kan niet wachten tot we die leuke felle kleuren weer kunnen dragen!

      Verwijderen
  2. Leuke aankopen! Ik vind je laarsjes zo mooi! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee wat leuk om te horen :D Super bedankt voor je enthousiaste reactie!
      Ik zal jouw blog zeker gaan bekijken :)

      Verwijderen