zaterdag 24 december 2011

Kerst 2011

Na alle winkels in Leiden tevergeefs te hebben afgestruind heb ik gisterenochtend de trein gepakt
richting Rotterdam om daar mijn geluk te beproeven wat betreft een nieuwe kerstoutfit.
Ik vond niks leuk en had de hoop al bijna opgegeven tot ik bij Zara dit jasje zag hangen,
al maanden spookt deze in mijn hoofd maar vond het veel te duur (100 euro).
Nu had ik van Sinterklaas een Zara bon gekregen waardoor het jasje een iets betere prijs kreeg.
Hierna zag ik ook het rokje hangen en had ik al gauw een outfit in mijn hoofd bedacht, na het jasje bij de ene
Zara te hebben gekocht in de Koopgoot ben ik naar de andere Zara gerend om daar het rokje te kopen!
Ik ben erg blij met het pakje, zeker omdat ik de items ook afzonderlijk kan dragen. 
Ik draag er waarschijnlijk een champagne/witte blouse onder. De oorbellen matchen super,
deze heb ik bij River Island gekocht!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankopen?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten