woensdag 14 december 2011

Nieuw

Omdat mijn camera (die overigens ook geen geweldige foto's maakt) nog bij mijn ouders ligt, 
heb ik met mijn Iphone wat foto's proberen te maken van mijn nieuwe aankopen uit o.a. Antwerpen.

Blouse van New Look, hing in een rek met laatste exemplaren. Zie 2 posts hiervoor een outfit ermee!


Laarsjes van Mango, allebei de paren via marktplaats.
Had spijt dat ze ik vorig jaar niet heb gekocht!

Trui van Bershka

Vreselijke foto van een erg mooie cardigan van Forever 21


Detail foto, er is gouddraad doorheen geweven

Bont bodywarmer van H&M, die ik draag over 1 van mijn witte blousjes

En die kan afgestreept worden van mijn Wishlist, een grijze deep v-neck van American Apparel
Ik stik van deze t-shirts maar draag ze zo vaak, vooral onder blazers en jasjes

Baggy skinny jeans van Forever 21

Skinny jeans van Bershka

Nieuwe munt, die met Buddha, voor aan mijn Mi Moneda ketting

Kitschy, maar toch leuke, ketting van Forever 21 

Oei, hele slechte foto dit! Oorbelletjes van Forever 21


Wat vind je van mijn aankopen?

1 opmerking:

  1. oooh dat eerste blousje is echt helemaal te gek :)

    mooie aankopen!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen