zondag 20 mei 2012

Dear Diary + Nieuwe sieraden


Met mijn vriendje ging ik uiteten bij La Cubanita, ons favoriete tapasrestaurant!




We bestelden een heerlijke kan sangria! Alsof we weer in Spanje waren :)


Dit kastje kocht ik met Koninginnedag op de rommelmarkt in Leiden, ik vond 'm zo schattig!


Hier heb ik er al wat spulletjes in gezet, de kleur past perfect bij mijn studentenkamer



Ik ben helemaal blij met mijn gekleurde broeken


Dit maakte ik laatst voor mezelf klaar, heerlijk en ontzettend makkelijk!
Spaghetti met daar doorheen een mix van olijfolie, zout en peper, mozzarella, tomaatjes en verse basilicum 


Een geplukte hyacint voor in mijn kamer, ruikt super lekker! 



Deze lunch maakte ik voor mijn vriendje,
3 kleine broodjes gebakken in olie, zout & peper en knoflookpoeder
en een roerei met slagroom, bieslook en kleine garnaaltjes


En dit was vorige week, niet echt de bedoeling maar uiteindelijk leek het wel een feestmaal :)


Voor 1 euro kocht ik deze mooie narcissen, ze blijven groeien dus ik weet niet zo goed wat ik er mee moet..


Vandaag ging ik naar de sieraden/kralen-beurs hier in Leiden, ik kocht een hoop
zodat ik een tijdje vooruit kan! 


Lekker knutselen, werkt behoorlijk rustgevend ;)








En deze spulletjes maakte ik vandaag.. 



















































Wat vinden jullie ervan? 





1 opmerking: