zaterdag 12 mei 2012

Weer nieuwe aankopen! :)


Nieuwe ketting met bijpassende oorbellen van Capricci.nl!




Outfit met nieuwe ketting & oorbellen en de nieuwe Mango top die ik van mijn moeder kreeg 




Alvast een aantal foto's van mijn aankoopjes bij Primark van afgelopen woensdag,
ik kocht ook kleding maar daar heb ik nog geen foto's van!





En ik maakte weer een aantal paar oorbellen
omdat ik klaar was met het schrijven van de eerste versie van mijn scriptie
en weer wat vrije tijd heb :)







5 opmerkingen:

  1. Leuk! Heb je die oorbellen zelf gemaakt hebt in dat winkeltje naast de V&D?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja zag je reactie op dat Primark jurkje,
      heb m zelf in het roze gekocht afgelopen woensdag
      en hij was 17 euro!

      Verwijderen
    2. Ok dankje! Misschien binnenkort maar even een tripje naar Hoofddorp.

      Verwijderen
  2. Hee Daniƫlle! Dank je wel :)
    Heb ondertussen al aardig wat materiaal verzameld, van oude kettingen,
    in Amsterdam zit een leuke winkel (Beadies), ik haal ook wel
    eens wat bij dat winkeltje naast V&D en ik heb ook veel op Ebay besteld!
    Die haakjes en ringen zijn daar super goedkoop..
    Dat eerste paar oorbellen van deze post komen wel de kralen van dat winkeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel leeuk! Vooral de ketting!

    X Rima

    http://sophia-rima.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen