maandag 19 maart 2012

Dear Diary






Ik moest vorige week langs Ikea om voor mijn vriendje een kapstok op te halen, dit was net tijdens etenstijd
dus vandaar dat ik daar even met mezelf een kip saté menuutje at!


Samen met mijn zusje en stiefzusje wraps eten in mijn studenkamer



2 stoffen + voeringstoffen voor nieuwe jasjes die mijn zusje weer voor me gaat maken,
deze kocht ik voor 2 euro p meter bij de stoffenmarkt in het Beursgebouw in Eindhoven vorige week



Een outfitje die ik de laatste tijd erg graag draag


En ik kocht natuuurlijk de nieuwste Styleguide van Danie Bles! 
Deze kon weer toegevoegd worden aan de stapel :)



Vorige week donderdag was het zulk lekker weer dat ik met mijn vriendje de bus pakte naar Noordwijk aan Zee


Daar zochten we een heerlijk terrasje op (Breakers Beach house)...




Om daar wat te eten en drinken. Dit was de 'bittergarnituur', geweldig toch?



En vrijdag was het dan eindelijk zo ver, we vertrokken vanuit Schiphol naar Londen!


Om de wedstrijd tickets te kunnen kopen moest ik lid worden, 
leuk zo'n membercard!


De London Bridge


En het heeerlijke ontbijt dat ik at bij Ponti's achter Oxford Circus;
pancakes met banaan en mascarpone!


We waren al vroeg in het stadion, uiteindelijk zat het helemaal vol :)


Samen op het vliegveld


En als laatste, een histerisch kersttafereel waar ik gek op ben.
Deze kocht mijn vader & stiefmoeder voor me op de rommelmarkt,
bovenin hangt ook nog een kerstman die rondjes vliegt.
Hilarisch toch? Met kerst mag 'ie mijn kamer in! 


2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's zeg! Ben erg benieuwd naar het resultaat van je jasje.
    xoxo


    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that jacket you are wearing, its amazing!!! Hope you enjoyed London!!

    www.styliststeph.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen