zondag 4 maart 2012

Nieuwe aankoopjes..

 De laatste tijd leef ik behoorlijk zuinig, 
ik kan namelijk niet veel werken omdat ik het erg druk heb met mijn studie..
Het komt er dus op neer dat voor shoppen (eigenlijk) geen geld beschikbaar is..
Gelukkig had ik vorige maand een aantal uurtjes gewerkt waardoor ik
deze maand toch wat dingetjes kon kopen! 
Vanaf nu dus even sparen want ik heb een aantal erg mooie dingen op internet en in de winkel
gezien die ik toch wel graag zou willen hebben.. 
Nu ben ik al erg blij met de spullen die ik deze maand heb gekocht!







Blouse van Vila voor 26,95






Lichtbeige Fred de la Bretoniere ballerina's in de sale bij Omoda voor 69,-



En 2 kettingen via Marktplaats (van Forever 21)





4 opmerkingen:

  1. Mooi die top van Vila! Ik ga je volgen, wil je die van mij ook eens bekijken? En als je m leuk vindt, volgen? Fijne zondag! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je nu ook! :) Dank je wel! Die laarsjes uit je nieuwe post zijn trouwens erg leuk, waar zijn ze van?

      Verwijderen
  2. Hele leuke aankoopjes weer meid, en idd onze stil komt best wel overeen hihi:)
    en het jasje van de Zara raad ik je echt aan :) en deze is 80 ipv 100 dat is ook wel is prettig

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen