maandag 5 maart 2012

Een nieuwe post met de sieraden die ik (bijna) dagelijks draag,
ik heb niet heel veel sieraden omdat ik behoorlijk kieskeurig ben wat dat betreft
maar de spullen die ik heb vind ik ook allemaal mooi!
(dit is natuurlijk lang niet alles wat ik heb, maar dit zijn wel mijn dagelijkse 
sieraden.. De rest komt een andere keer!)





Ten eerste mijn Mi Moneda ketting die ik sinds mijn 22e verjaardag (december 2010)
heb, ik begon met 2 pendants (één van mijn vriendinnen en één van mijn ouders)
en op mijn 23e verjaardag (december 2011) kreeg ik van mijn jaarclub de 3e. 
Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee en draag mijn ketting erg graag!





Dan het armbandje wat ik van mijn zusje kreeg toen ze naar Londen was geweest.
Ze kocht deze bij Topshop en ik vind 'm zo leuk dat ik 'm heel vaak draag..




Ik denk dat ik dit horloge al ruim 2 jaar in mijn bezit heb,
ben er nog steeds blij mee maar hoop binnenkort een ander Michael Kors horloge aan te schaffen
die al tijden op mijn wishlist staat.. tot die tijd is deze prima, vind 'm nog steeds heel mooi



Dan het kettinkje wat ik jullie laatst liet zien,
een goldplated ketting met een goldplated rozenkwarts hangertje eraan.
Dit draag ik niet altijd, vooral als het ook past bij wat ik draag



Het gouden kettinkje met gouden hangertje draag ik daarentegen al 5 jaar onafgebroken.
Deze kreeg ik van mijn moeder voor mijn 18e verjaardag en heb ik sindsdien 
nooit meer af gedaan..




Dit zijn de (enige) ringen die ik draag..
het zijn allemaal ringen van mijn moeder, 
die met het steentje heeft ze ooit van mijn vader gekregen en 
de 2 dunne (het zijn er eigenlijk 3 maar eentje is helaas stuk) van haar ouders.. 
Sinds een aantal jaar draag ik ze en ook deze gaan nooit af..




Als laatste één van mijn favoriete paar oorbellen,
ook oorbellen heb ik niet heel veel.. wederom ben ik behoorlijk kieskeurig in het kiezen van
oorsieraden. Deze kocht ik bij River Island en passen bij de meeste kleding die ik draag!



Dat waren mijn sieraden! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)



2 opmerkingen:

  1. wauw wat een super mooie jewels! Ik ben jaloers.
    haha
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat horloge heb ik ook! :)
    Gekregen van mijn vriend voor mijn verjaardag :)

    x Anouk

    http://5foot9inches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen