zondag 3 maart 2013

Dear Diary part I


Dat is weer een tijd geleden..  Omdat het zoveel foto's zijn heb ik besloten om het wederom te splitsen in 2 posts. Vandaag de eerste! (Voor de mensen die me op instagram volgen (Barbara_lfd) hebben al een aantal foto's gezien, er zitten echter ook foto's tussen die niet op instagram staan!)





Een vriendinnetje had een verassing voor mijn verjaardag..
Op zondagmiddag gingen we naar Amsterdam met de trein
waar ons een geweldige high tea opwachtte.
Wow! Dit was echt fantastisch.. Zooo super lekker..
Hieronder nog meer foto's van dit feestmaal




Je kon je thee helemaal zelf samenstellen in de speciale theezakjes.. 
ontzettend veel kruiden die je zelf kon combineren, echt heel lekker.





En die hapjes... 



Nomads in Amsterdam is helemaal ingericht in Oosterse sferen..
Je zit niet op een stoel aan een tafel, maar je ligt als het ware op een grote bank
waardoor het eten en drinken ontzettend relaxed wordt. 
Dit is echt een aanrader!



Samen nog even op de foto, wat een leuke middag :D 



Mooie slaapkamer die ik tegenkwam op Instagram!
Ik sla vaak plaatjes op zodat ik het kan bewaren en misschien later
als inspiratie kan gebruiken voor een eventueel eigen appartementje..


Een vriendinnetje van mijn zusje had wat nagellakjes die ze weg wilde gooien,
uhhhhmmmm... doe maar niet! 
Dus wij mochten ze allemaal hebben :)



Dit spul is geweldig, helaas is het uit het assortiment van Essence.
Als iemand nog een tube ergens heeft liggen neem ik 'm graag van je over!


Deze hebben jullie al voorbij zien komen;
mijn Zara laarsjes waar ik bijna iedere dag op loop. 


Halloo




Wegens een extreme acute allergische reactie zat ik onder de rode -jeukende- bulten
en waren mijn ogen helemaal opgezwollen (ik leek wel een monster :|).
Dus dan maar undercover naar buiten..




Wauw! Mijn zusje ging verkleed als Lady Gaga naar carnaval.
Dit was haar outfit en zelf opgemaakte gezicht. Het zag er zo vet uit!



Lekker verse muntthee op mijn eigen bank. Op de markt betaal je vaak maar 50 cent
voor een grote bos!


En mijn andere zusje ging als vampier. De capes waren gemaakt door Nina,
dat andere zusje dus ;)




haha


Dit ga ik maken! 


Haha, mijn zusjes tijdens carnaval. 


3 voor 5 euro op de markt. Heeerlijke kaasjes en peppadews, mijn lievelings!


Haha dit plaatje kwam tijdens carnaval regelmatig voorbij op facebook, hilarisch!





Geurzakje van de Wibra voor 50 cent.
Handig met zo'n haak eraan!




Met mijn nieuwe oranje jasje van Ibana Rouge




Geweldige serie, echt een aanrader! 


Morgen deel 2 van mijn Dear Diary :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten