maandag 4 maart 2013

Dear Diary part II



En dan nu.. deel 2 van mijn Dear Diary van afgelopen maand!





Een paar weken geleden waren mijn vriend en ik 2 jaar samen.
We gingen heeerlijk uiteten in Beverwijk (waar hij vandaan komt)



Details of the day foto van een dagje shoppen in Breda met mama en mijn zusje.
Mijn Zara laarsjes, B-loved sjaal, Tov armband en Zara tas...






Van mijn moeder kreeg ik deze mooie zwarte blazer van Zara.
Hij was afgeprijsd van 80 naar 20 euro! 
Ik had nog geen zwarte blazer dus dit kwam heel goed uit :)



En nog een details of the day foto ;)
Dit was van een afscheidsfeestje van mijn ex-huisgenootje.
Ik draag een Zara jasje, ASOS blouse, H&M sjaal en Fendi ketting.




Met deze leuke oorbellen van Primark




Mijn zusje maakte deze mooie cake/taart




Ja hoor, na 2 keer gebruiken is mijn Essence beautyblender gesneuveld..
Heb dus maar meteen een nieuwe via Ebay besteld!





Met een paar van mijn lievelingsoorbellen, 
deze kocht ik een paar jaar geleden bij River Island en ik vind ze nog steeds geweldig!



Afgelopen weekend ging ik met mijn beste vriendin uiteten (we zijn al 20 (!!) jaar vriendinnen).
Omdat we allebei onze verjaardag niet hebben gevierd, maar elkaar toch graag een cadeautje wilden geven
kocht ik een super lekkere bodysplash en bodybutter bij Victoria's secret op Schiphol.
Deze foto stuurde ik naar haar toen ik het net had gekocht, ze reageerde natuurlijk heel enthousiast..
Wie wil er nu niet een tasje - met inhoud - van Victoria's secret krijgen ;)



Hahaha, en de volgende dag kreeg ik deze foto gestuurd via Whatsapp...
Dat ze mijn cadeau ook had gekocht.
Hilarisch !
Grapje natuurlijk ;)
Ik kreeg een Etos bon (Ze wilde eigenlijk de nieuwe L'oreal Infallible lipgloss voor me kopen maar wist niet zo goed welke kleur ik mooi vond, dus nu kon ik 'm zelf halen!) in een zelfgemaakt pakket met allerlei leuke spulletjes



En dit zijn we samen, we gingen sushi eten. Het was heeerlijk en heeul gezellig!



Dit ben ik samen met mijn zusje tijdens de verjaardag van mijn stiefzusjes vorig weekend



Haha, deze kreeg ik voor Valentijnsdag van m'n vriend, schattig..



Mijn prachtige armband van Tov.
Ben er super blij mee !




Na 3 jaar had ik bedacht dat ik mijn tafelzeil wel eens kon verwisselen..
Hij was na die jaren behoorlijk vies geworden en ik was weer eens toe aan iets nieuws.
In Leiden zit een ontzettend leuke winkel, Verre van Verre, waar ze echt
fantastische spullen verkopen. Zoals ook de Kitsch and Kitschen tafelzeilen!




En dit is het nieuwe zeil! Ik vind 'm ontzettend leuk :) Past ook perfect in mijn kamer!







En met de rest van mijn spulletjes op mijn tafel


Nog maar een foto omdat ik het zo leuk vind geworden! Haha



Deze standaard zat ook in het pakket van Denise. Heb er al wat foto's en kaartjes in gezet.


De lente komt eraan! Deze schattige pastel paaskuikens kocht ik bij Xenos (verder heb ik me heel goed ingehouden en niks gekocht)


Geprobeerd om een friendship armbandje te maken.. 
ik ga binnenkort nieuwe kleurtjes kopen, is erg leuk om te doen!


Mijn zusje Nina is weer bezig met een nieuw jasje. Ze maakte 1.5 jaar geleden ook
dit prachtige jasje voor me waar ik nog steeds ontzettend blij mee ben.
Een tijdje terug was ik met mijn moeder op de stoffenbeurs (leeukk!!)
waar ik 2 super goedkope mooie stoffen vond. 
Nina maakt er nu weer een prachtig jasje voor me van... Ben benieuwd!



Wat wordt het...














Mijn 2 nieuwe jasjes naast elkaar! De rechter is ook al af..
Over 2 weken ben ik weer bij mijn ouders, ik kan niet wachten tot ik deze jasjes
komende lente mag dragen! 


Hahaa. Ik ben echt een kattenliefhebber. Ik kan dan ook altijd hartelijk lachen om die
heerlijke kattenplaatjes met teksten eronder..


Mijn vriend en ik hebben een keuze gemaakt wat betreft onze vakantie.
Vorig jaar zijn we niet samen weggeweest omdat hij op lustrumreis naar Maleisië ging met zijn dispuut (ik ben vorig jaar überhaupt niet weg geweest bedenk ik me nu, ik liep toen de hele zomer stage!)
Dit jaar gaan we eindelijk weer samen.. Het wordt een stedentrip naar Rome
waarna we doorvliegen naar Sardinië om daar -minstens- 9 dagen te chillen, rondrijden, eten, zwemmen, relaxen etc. etc. Kan niet wachten!




Suuper gave nagels (oja, en die tas is ook niet verkeerd..)




Ik heb een abonnement op de Glossy, echt ontzettend leuk om iedere maand een blad in de brievenbus te krijgen. Ik verslind altijd veel tijdschriften dus ik heb me voorgenomen om wat meer abo's af te sluiten, dat scheelt toch wat geld omdat het vaak voordeliger is!


Dit was mijn Dear Diary van afgelopen maand.
Ben benieuwd wat jullie ervan vonden!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's!
    En wat een prachtige oorbellen van de Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Heel leuk om te horen :D
      Leuk zijn ze he, heb ze al zo lang maar laatst pas voor het eerst gedragen..

      Verwijderen