maandag 18 maart 2013

Primark shoplog


Oeps, 'beter laat dan nooit' zullen we maar zeggen..
Vorige week maandag ging ik met mijn -vrouwelijke- huisgenootjes
naar de Primark in Hoofddorp. Eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen 
en heb ik niet zo heel veel leuke kleding gevonden.
Ook de sieraden vond ik niet heel leuk deze keer, jammer!
Natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis, scroll naar beneden voor mijn aankoopjes! 






Wat een leukerd! Een pastel ruffle bikini met gouden zeesterretjes. Hier heb ik in totaal 12 euro voor betaald.




Deze lila/lichtblauwe blouse was 10 euro, 
ik zie 'm al voor me - in de lente/zomer - met een witte broek en een mooie grote ketting!





Deze mooie dikke panty was afgeprijsd naar 50 cent! Meenemennn!


Deze oorbelletjes vond ik erg leuk, 
helaas de enige sieraden die ik meenam.





Na 3 jaar hetzelfde make-up tasje gebruikt te hebben vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe.
Voor 3 euro nam ik dit schattige tasje graag mee naar huis.



En dat was het alweer! Ik heb niet zoveel gekocht maar wel spullen die ik écht leuk vind :) 
Wat vinden jullie ervan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten