donderdag 15 augustus 2013

Interieur


Ik woon al 5 jaar in een studentenhuis in een kamer van zo'n 16 m2 met een hoogslaper van 4 m2. 
Best een prima ruimte maar ik ben er heel erg aan toe om groter te wonen. Sinds een aantal maanden ben ik op zoek naar een appartementje in Leiden voor mezelf. In de tussentijd ben ik veel bezig met het zoeken 
naar mooie interieurfoto's in tijdschriften en op internet. Ik hou heel erg van brocante, lichte kleurtjes en veel hout! Op dit moment staat mijn studentenkamer ook vol met tweedehands brocante meubels die mijn moeder heeft verzameld op rommelmarkten (in België en het zuiden van Nederland) en in kringloop- en brocantewinkels. Hieronder een aantal foto's van interieurs die ik persoonlijk ontzettend mooi vind en waar ik inspiratie uithaal!

Onderaan heb ik wat foto's toegevoegd van mijn studentenkamer toen ik er net kwam wonen!

















































Foto's zijn afkomstig van Tumblr.com

Hieronder foto's van mijn studentenkamer. 
Op dit moment is er alweer veel veranderd maar alle meubels staan er in ieder geval nog!
















2 opmerkingen: