vrijdag 9 augustus 2013

The Six Limited Edtion

 Vroeger -als in zo'n 10 jaar geleden- was The Six een winkel waar ik altijd
wel even naar binnenliep. De afgelopen jaren was ik er echter wel een beetje op uitgekeken
en vond ik de sieraden niet meer zo interessant en vooral wat saai. 
Maar, dit is veranderd! 
Toen ik gisteren een bezoekje bracht aan de winkel in Leiden zag ik daar een fantastische
collectie hangen. Het is de Limited Edition collectie en WAUW!
wat een práchtige sieraden zitten daar tussen.. 
Helaas staat op de site niet alles wat in de winkel hangt.
Ik kwam namelijk nog een prachtige statement necklace tegen maar die zie ik helaas niet
op de site staan. 
Mijn zusje en ik mochten van mijn moeder allebei een paar oorbellen uitkiezen en daar
hebben we niet lang over getwijfeld! Het eerste paar is van mijn zusje (12,95 of 14,95) en het tweede paar koos ik uit (8,95). 
Onderaan staan nog wat foto's van de rest van de collectie die ik op internet kon vinden. 
Ga dus snel even langs bij The Six, want het is echt de moeite waard! 

















De laatste zes foto's zijn afkomstig van www.click-six.com

1 opmerking:

  1. leuk! ik liep vroeger inderdaad ook ALTIJD binnen bij de six, en nu al lang niet meer. misschien toch nog een keer binnenlopen, want dit ziet er al veel leuker uit dan de gewone collectie!

    xxx
    Anouk

    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen