vrijdag 16 augustus 2013

Recept: Zomerse salade



Vanavond maakte ik een heerlijke salade klaar.
Het is super simpel want je hoeft alleen maar dingen te snijden en op een bord te leggen!

Ingrediënten:
- Bladspinazie
- Tomaten 
- Peer (druiven kan ook!)
- Blauwe kaas (als je er van houdt zou ik behoorlijk sterke nemen)
- Verse Vijgen
- Serrano ham

Ingrediënten voor de dressing:
- Balsamico azijn
- Olie 
- Honing
Wat de dressing betreft, hierin kun je variëren en zelf even kijken wat je lekker vindt..

Bij de Turkse supermarkt kocht ik ook nog een klein bruin Turks brood wat ik erbij serveerde.
Deze salade is súper gezond en ontzettend lekker. Daarna zat ik ook goed vol, een aanrader dus!

2 opmerkingen:

  1. Heb de blazer al van maart/april ofzo maar hij is nooit in de sales gegaan dus normaal kun je hem nog vinden. Wij hebben hem in ieder geval wel nog ja :)!

    BeantwoordenVerwijderen