maandag 28 januari 2013

Dear Diary

Hierbij mijn Dear Diary van de afgelopen weken!
Enjoy :)



 Met de trein naar Utrecht om een dagje te winkelen met mama :) 



Stukje appeltaart om nog een beetje mijn verjaardag te vieren


Dit vind ik zo'n mooi jasje!


Die zonnebril.... 


Mijn zusje 'maakte' (acryl) deze nagels bij een vriendin van haar.
Ik vind ze zo vet!


In een Zara-pashokje.. De blouse vond ik erg mooi maar wel duur (50,-)


Onderweg naar Brabant. Daar bleef ik 3 dagen en sprak gezellig af met vriendinnen
en was weer eens lekker relaxed thuis :)






Bij Kruidvat kocht ik van Essence en Catrice wat spullen in de sale.
Vooral 'my base' van Essence is echt een aanrader!


Dit palet van Clarins kreeg ik van mijn moeder. 
Deze lag al een hele tijd ergens in een lade (ongebruikt)..beetje zonde


Nieuw armbandje uit de sale. Gekocht bij Tuns enzo in Reusel




Dit super gave suede fringe jasje van Ibana Rouge kocht ik ook bij Tuns enzo met 70% korting





Na 4 pogingen is het dan eindelijk gelukt, en nog wel met een 8!






Simpel outfitje bij mijn ouders.
De riem matcht niet echt bij mijn sjaal maar had niet zoveel spullen bij me om te combineren, haha



Zo mooi de combi van camel met roze!


Woehoe! Deze kan van de wishlist gestreept worden; Fiji van Essie


Op de markt kocht ik dit stukje band voor op één van mijn nieuwe lente-jasjes die mijn
zusje weer voor me aan het maken is :)


Tot de volgende keer :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten