vrijdag 4 januari 2013

Muji Love


Link
Link



Verklaar me voor gek, maar ik werd helemaal blij toen ik de Muji store in Keulen tegenkwam
waar ze deze handige bakjes verkopen. Ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen op internet
bij verschillende beautybloggers en sindsdien moest en zou ik ook zulke bakjes bemachtigen. 
Ik vind het zo leuk dat je al je mooiste spulletjes gewoon kunt zien liggen. Ze zijn toch
netjes opgeborgen maar je kunt er alsnog van genieten ;) Ideaal dus! Haha. 
Ik heb even wat foto's gemaakt van mijn bakjes (zie ook bovenstaande plaatjes met de link eronder)
en misschien maak ik jullie wel net zo enthousiast. 
Overigens is Muji sowieso een erg leuke en aparte winkel om eens binnen te lopen als je eens in de buurt bent (helaas nog niet in Nederland te vinden..). 





Dit zijn 2 bakjes op elkaar, de bovenste heeft ook een klepje wat je naar boven kunt openen.



Het tweede laatje met daarin kleine vakjes die je ook los kon kopen in de winkel.


















Hieronder wat voorbeelden van beautybloggers met de Muji acryl bakjes..



 Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!



1 opmerking: