woensdag 2 januari 2013

Hello again! Dear Diary part I

Hai lieve bezoekers,


Na een - te - lange radiostilte kan ik vertellen dat ik eindelijk weer eens mijn blog ga updaten! Het afgelopen half jaar heb ik een fulltime stage gevolgd waardoor alle tijd die ik over had werd ingenomen door boodschappen doen en sociale contacten. Omdat ik het bloggen toch wel erg heb gemist ben ik van plan weer wat vaker te updaten, het komende half jaar heb ik wat meer vrijheid wat betreft mijn eigen tijd inplannen. Ik hoef nog maar 2 vakken te halen voor mijn bachelor en in september zal mijn master pas van start gaan. Alle tijd dus om foto's te uploaden (met mijn nieuwe camera) en stukjes te schrijven. Om te beginnen vast een gedeelte van Dear Diary van de afgelopen maanden. Omdat het nogal wat foto's zijn ben ik van plan ze te splitsen in 2 posts. 

Have fun! :)




Sushi eten in Den Haag met een Groupon bon, erg lekker!



Oorbellen van Primark



Ik vind Paris' haar hier zo mooi!




Een proeverij bij De Damesproeverij in Leiden




Ik kocht oogschaduw bij Catrice en maakte daar deze look mee




Deze trui moet ik hebben :|




Eind november ben ik met een vriendin gaan shoppen in Antwerpen. Daar kocht ik onder andere deze oorbelletjes bij Forever 21...



En deze bij New Look


Deze ketting vond ik in mijn schoen toen Sinterklaas nog in het land was.. Lief vriendje!




Het plastic bakje kocht ik naar aanleiding van een tip van www.beautygloss.nl bij Kruidvat, handig!




Mooooi!




Hele aparte nagellak die ik kocht in Beverwijk op de zwarte markt




Mijn nieuwe fotocamera!




Ik ging een tijdje terug naar het concert van Chris Brown in het Ziggodome.
Daar kocht ik dit ontzettend foute t-shirt die de volgende dag natuurlijk aan moest ;)




Deze ketting shopte ik ook in Antwerpen bij Forever 21




Eindelijk een nieuw horloge! Voor een Michael Kors heb ik nu helaas geen geld,
maar deze vind ik ook erg mooi (en deed een stuk minder pijn in de portemonnee)




Barbara een 'paar jaar' geleden..



En weer een lunch bij Pettersson in Leiden! 


Morgen deel 2 van mijn Dear Diary

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer post! Vind je Primark oorbellen erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ik vind het zelf ook super leuk om te doen :)
      Jaa leuk zijn ze he, vond de sieraden de laatste tijd niet zoveel bij Primark..

      Verwijderen
  2. Gaaf Bar! Van die laatste foto kreeg ik een partij honger! Correctie... trek. Ziet er noice uit!

    BeantwoordenVerwijderen