zaterdag 5 januari 2013

Keulen 2012





Op 27 december (mijn verjaardag) bracht ik met mijn vriend een bezoekje aan Keulen.
We vertrokken 's ochtends met de trein vanuit Utrecht centraal en 2 uur en 10 minuten later stonden we op Köln Haubtbahnhof! Ons hotel lag letterlijk tegenover het hotel (zie bovenstaande foto van het uitzicht uit onze kamer), een geweldige locatie! De stad lag namelijk direct aan de andere kant van het station. We verbleven 4 dagen in een suite (verassing!) en hebben de stad lekker relaxed verkend. Lekker uitslapen, ergens in de stad ontbijten, lunchen en dineren.. en tussendoor hebben we de Dom beklommen (gevolg: 3 dagen spierpijn), een slotje aan de slotjesbrug gehangen, naar de dierentuin geweest, veel rondgelopen en natuurlijk gewinkeld! Allereerst wat foto's van Keulen zelf en daarna laat ik zien wat ik heb gekocht. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Keulen is echt een aanrader om naartoe te gaan, je bent er zo maar het voelt toch echt als het buitenland! Daarnaast is het geen dure stad en er is veel te zien en te doen.
En dan nu de foto's :)





Helemaal voorin de trein richting Keulen




Eerste avond lekker tapas gegeten!




Naar de dierentuin!


Cute :)









De slotjesbrug


Dit slotje hebben wij eraan gehangen






Een beetje een scheve foto maar het uitzicht was die spierpijn 'opzich' wel waard ;) 



Apfelstrüdel, hmmm







En dan nu de aankopen! 



Deze kocht ik stiekem niet in Keulen maar kreeg ik van mijn vader voor mijn verjaardag. 
Mijn lievelingsgeurtje sinds mijn 16e!







nagellakjes van Essie van links naar rechts: een nagelverharder, 'cute as a button' en 'russian roulette'




Essie 'cute as a button'



Nieuwe jeans van Zara




Lekker felle clutch van H&M voor komende zomer




En een prachtig jasje welke ik met 50% korting in de Zara sale vond







En nog een riem van Zara



Dit was mijn Keulen verslagje.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!



1 opmerking:

  1. Lovely pictures! Leuke aankopen gedaan zo te zien! (handig & Leuk schapenvelletje he? Ik heb hem ook, altijd leuk op foto's mee te maken hihi)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen